Veelgestelde vragen

Hieronder treft u de antwoorden op veelgestelde vragen.

Wat gebeurt er nadat ik een aanvraag heb geplaatst?

-U ontvangt van ons een ontvangstbevestiging met daarin een overzicht van uw aanvraag, onze werkwijze en mogelijkheden voor wijzigingen en annuleringen .

-wij zullen tijdens kantooruren uw bestelling direct controleren op samenstelling, mogelijke fouten en beschikbaarheid.

- binnen 1,5 uur ontvangt u van ons hierop een email met een akkoord of aanpassing.

- is de reservering akkoord, dan kunt u via de link in de e-mail direct afrekenen en is de bestelling definitief.

-moet de reservering worden aangepast, dan ontvangt u van ons een voorstel. 

Hoe plaats ik een reservering op sounddelight.nl ?

Een reservering plaatsen gaat heel  eenvoudig.

Klik op de afbeelding of de knop ‘bestellen’. Kies de datum van en tot wanneer u het product wilt reserveren, en klik vervolgens nogmaals op ‘bestellen’

Boven in het venster verschijnt de tekst ’U heeft  “artikel”  in uw winkelwagen geplaatst ‘.

 Zodra u klaar bent, klikt u op de oranje (vracht)winkelwagen en kiest ’bekijken of afrekenen’  onderin de slider.


Om een reservering te plaatsen, heeft u een mijn account nodig. 

Heeft u nog geen acount ? Geen probleem.

Er wordt vanzelf gevraagd om eenmalig in te loggen of om een nieuwe account aan te maken.

Wanneer is mijn reservering definitief?

- als uw betaling is ontvangen en uw aanvraag de status reservering heeft gekregen 

Hoe weet ik wat de status is van mijn aanvraag ?

Na het plaatsen van een reservering kunt u de status controleren op uw account-pagina of in uw besteloverzicht. Tevens ontvangt u van ons een bevestigingsmail met de status van uw reservering.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu?

Na een succesvolle bestelling wordt er automatisch binnen enkele minuten een bevestigingsmail gestuurd. Heeft u deze mail niet ontvangen? Dan is mogelijk deze e-mail tusen uw ongewenste mail beland.

Kun u de e-mail nog steeds niet vinden, ga dan naar uw account en kijk onder `Mijn bestelling(en' en controleer of de bestelling geplaatst is. Staat uw bestelling niet in de lijst? Plaats de bestelling dan opnieuw. 

Heeft u verder  nog vragen over de reservering, neem dan contact met ons op.

Kan ik mijn reservering annuleren?

Als u de bestelling na betaling wilt annuleren, dan is dat kosteloos mogelijk tot 4 dagen voor de gekozen afhaaldatum. Tenzij anders vermeld.

Wilt u binnen 3 dagen annuleren, dan gelden de onderstaande voorwaarden:

3 dagen voor de gekozen afhaaldatum -u ontvangt een refund van 50% van het totale bedrag

2 dagen voor de gekozen afhaaldatum- u ontvangt een refund van 25% van het totale bedrag

1 dag voor gekozen afhaaldatum- u ontvangt geen refund.

Welke betaalmethoden zijn er?

U kunt bij Sound Delight veilig online betalen via iDeal

Vindt u het niet prettig om online te betalen, neem dan contact op en betaal de bestelling contant wanneer u deze komt ophalen.

Voor bekende zakelijke klanten is er ook de mogelijkheid om via factuur te betalen.

Kan ik bij Sounddelight veilig betalen ?

Je kunt bij Sound Delight veilig online betalen via iDeal

Vind je het niet prettig om online te betalen, neem dan contact op en betaal je bestelling wanneer je deze komt ophalen.

Hoe weet ik zeker of mijn betaling gelukt is ?

Na een succesvolle betaling wordt er automatisch binnen enkele minuten een bevestigingsmail gestuurd. 

Heeft u deze mail niet ontvangen? Mogelijk is de e-mail in uw ongewenste mail beland.

Kun u de e-mail nog steeds niet vinden, ga dan naar uw account en kijk onder `Mijn bestelling(en'  en controleer hier de  status van uw order.

Heeft u verder  nog vragen over de betaling, neem dan contact met ons op.

Krijg ik extra korting bij een langere periode of meer artikelen

Ja, er wordt een staffel toegepast op de periode dat u artikelen huurt. Vanaf 7 dagen heeft u de meest voordelige prijs per dag.